Subject: infopäring
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 13:29:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Teie infotelefon suunas kirjalikult pöörduma.
Esiteks mure, et oleks vaja kollaseid immuniseerimispassi blankette ja laste 
tervisekaarte (need A4 roosa ja sinise seljaga) - aga Türil neid trükkinud 
asutus vist enam ei tegutse. Nii et küsiks, kas Terviseamet teab, kust neid 
tellida saaks.
Ja teine küsimus, miks on teie kodulehel vakstsineerimise teavituse vorm 
ainult venekeelsena?
Vt manus teie kodulehest täna.

Aune Rehema

Dr Aune OÜ
Võidu 30
65201 Vastseliina
tel. 7851253

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
https://sites.google.com/site/draune/
https://www.facebook.com/Vastseliina-perearstipraksis-108404864001286
Palun andke meile tagasisidet siin:

https://www.surveymonkey.c 
<https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fwww.surveymonkey.com%2Fr%2FV98FGKH&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw3ZM0ko8DyBXf2MJ9kuoHJQ> 
om/r/V98FGKH